הקדמה

חברים יקרים, אמר פעם הפילוסוף והסופר הצרפתי וולטר, אשר חי במאה השמונה עשרה "אני לא מסכים עם שום מילה שלך, אבל עד נשמתי האחרונה אלחם על זכותך לומר את דבריך". בצידה של הזכות ל"חופש הביטוי", אותה הביע וולטר במשפט, מסתתרת מאחורי הפרגוד זכות נוספת שאותה תבע - והיא זכותו ל"שינוי דעה." איני יודע כיצד התעצבה אצלכם תפיסת העולם. איני יודע אם האמת שאתם דוגלים בה ומאמינים בה היא זו בדיוק שתמכתם בה לפני שנים ארוכות. אני יודע שאצלי ואצל רבים אחרים תפיסת העולם עברה תהליך ושינוי מבורכים עם השנים. האמת שלי, הערכים שלי גם הם התבגרו, התחדדו והתעצבו עם הזמן. אז אם אתם פתוחים ללמוד ולבחון דעות אחרות? ואם אתם מוכנים ללמד ולהביע דעתכם על נושאים שונים ועל כל דבר שבעולם? אתם מוזמנים להיות אורחיי בבלוג זה, לקרוא ולהגיב ללמוד וללמד (הזינו את כתובת המייל שלכם לקבלת עדכונים). כל אשר אני יודע, למדתי מכם ועד נשימתי האחרונה אלחם על זכותכם ללמד אותי וללמוד ממני...

5.7.2016

האתר האמריקאי (Tikun Olam) המשוחרר מכבלי הצנזורה והמכונה "ויקיליקס הישראלי" מדווח על הונאת הבחירות בישראל.


"תיקון עולם" (Tikun Olam)  הואבלוג פוליטי שהקים ריצ'רד סילברסטיין, תושב סיאטל שבארצות הברית, בשנת .2003 הבלוג עוסק בעיקר במערכת הבטחון הישראלית, בסכסוך הישראלי פלשתינאי ועוד. הבלוג חושף פרשיות שאינן מתפרסמות בכלי התקשורת בישראל בשל הוראת הצנזורה הצבאית או עקב צו איסור פרסום.

בויקיפדיה נכתב על האתר כדלקמן " יוסי מלמן,עיתונאי ".הארץ" לענייני ביון, כתב כי סילברסטיין "הפך את עצמו ללוח המודעות הבינלאומי של ידיעות שהצנזורה ובתי-המשפט בישראל אוסרים לפרסם". בתוכנית צינור לילה בערוץ 10 נאמר שיש המכנים את האתר "הויקיליקס של ישראל" ובוואלה הוא תואר כ"מיני-ויקיליקס, גרסת כחול-לבן". (מצורף הקישור לויקיפדיה)


האתר מכתיר את כתבתו בכותרת "ביבי תחת חקירה חדשה, האם המסמר האחרון בארון הקבורה הפוליטי שלו?". עוד נכתב באתר כי יש "דיבורים" רציניים על חקירה רצינית אשר עומדת לפני נתניהו ואשר תהווה רעידת אדמה פוליטית.

האתר מצטט את המקורות הידועים לנו על הפרשה, קרי רביב דרוקר מהארץ וכן כותב שורות אלו. והוא מדגיש כי ההונאה בבחירות נתמכת בעובדה שהתוצאות בפועל היו בניגוד מפתיע לתחזיות של שלוש תחנות הטלוויזיה בישראל.

עוד כותב סילברסטין, כי הוא שוחח עם כתב נוסף של עיתון הארץ (לא דרוקר) אשר אישר בפניו כי היועץ המשפטי לממשלה החל כבר לפני מספר שבועות סדרת דיונים רצינית בנושא, תוך עירוב הצוות המשפטי שלו בפרשה, ולרבות משטרת ישראל. (מצורף הקישור לאתר)




תגובה 1:

  1. אודה למפעיל הבלוג אם יוכל ליצור איתי קשר. טל- 0524317343

    השבמחק