הקדמה

חברים יקרים, אמר פעם הפילוסוף והסופר הצרפתי וולטר, אשר חי במאה השמונה עשרה "אני לא מסכים עם שום מילה שלך, אבל עד נשמתי האחרונה אלחם על זכותך לומר את דבריך". בצידה של הזכות ל"חופש הביטוי", אותה הביע וולטר במשפט, מסתתרת מאחורי הפרגוד זכות נוספת שאותה תבע - והיא זכותו ל"שינוי דעה." איני יודע כיצד התעצבה אצלכם תפיסת העולם. איני יודע אם האמת שאתם דוגלים בה ומאמינים בה היא זו בדיוק שתמכתם בה לפני שנים ארוכות. אני יודע שאצלי ואצל רבים אחרים תפיסת העולם עברה תהליך ושינוי מבורכים עם השנים. האמת שלי, הערכים שלי גם הם התבגרו, התחדדו והתעצבו עם הזמן. אז אם אתם פתוחים ללמוד ולבחון דעות אחרות? ואם אתם מוכנים ללמד ולהביע דעתכם על נושאים שונים ועל כל דבר שבעולם? אתם מוזמנים להיות אורחיי בבלוג זה, לקרוא ולהגיב ללמוד וללמד (הזינו את כתובת המייל שלכם לקבלת עדכונים). כל אשר אני יודע, למדתי מכם ועד נשימתי האחרונה אלחם על זכותכם ללמד אותי וללמוד ממני...

30.3.2017

מה קורה כאשר המאפיה שולטת ברשות המיסים ובפרקליטות – המדינה זה אנחנו


למי שטרם יודע נספר שכאשר מדברים על איש עסקים מוצלח מציינים כי הוא
"עובד" לא עם הכסף שלו אלא של אחרים, כלומר ללא סיכון. את התובנה הזו אימצה גם המאפיה הישראלית אשר כידוע שולטת בשורה ארוכה של חברות סייבר מתוחכמות ואם לא די בכך, הרי שרשות המיסים והפרקליטות הינם עושי דברה ושלוחיה הנאמנים. אז איך עושים כסף מכל זה ובשיטה האמורה?



ובכן, השיטה היא מאוד פשוטה לבנות קבוצה (ממש כמו קבוצה סגורה בפייסבוק) אשר הינה בעלת רקורד פלילי מוכח. לאחר מכן, לספק לקבוצה מיכשור מתאים , קרי, מחשבים תוכנות ואנשי מקצוע פרילנסרים, כדי שיוכלו לבצע פשעים חובקי עולם תוך העברת החלק הארי למפעילים.

אבל מה קורה כאשר מישהו מהקבוצה נתפס? אם גופי החקירה לא עלו על הארגון כולו כי אז המפעילים (ארגון המאפיה המרכזי) דואג לשחרור "החייל" בעזרת קשריו הטובים.

ואולם מה קורה כאשר פעילות הארגון כולו נחשפת? ובכן למקרה כזה כמו כל ארגון פשע (או ארגון ביון) מתבצעת תוכנית "טשטוש העקבות". המפעילים ("הגנבים") הופכים "לשוטרים" והם מנצלים את שליטתם ברשות המיסים ובפרקליטות כדי לספק לרשויות אלו את כל מה שהם צריכים כדי לעצור את כל החבורה ולהביאה לדין.

בסיום פעולת תפיסת החבורה העבריינית מתפרסם בתקשורת " החקירה נוהלה בשיתוף יחידת יהלום של רשות המסים והרשות לאיסור הלבנת הון ומימון טרור, ולוותה על ידי פרקליטות מחוז תל אביב (מיסוי וכלכלה)", וכל אזרח הקורא את הדיווח האמור מאושר ושקט ביודעו כי מישהו ברשות המיסים ובפרקליטות שומר עליו. (מצורף הקישור מהאתר פוסטה)

אבל אנחנו לתומנו, משתדלים קצת להתאמץ יותר ולגלות שבדיוק באותו יום שדווח על תפיסת "ארגון הסייבר" המקומי (01/03/2017) נסגרה לשכת ההוצאה לפועל בקרית גת למשך ארבעה חודשים ולא לרגל שיפוצים. (מצורף הקישור)


 המסקנה חברים היא שלא תמיד מי שאמור לשמור עלינו שומר עלינו באמת. בדרך כלל השמירה היא על מי שעובד עלינו, כדי שיוכל "לעבוד" בשקט. אבל אם חלילה "הקופים" נתפסים כי אז הבוסים לוקחים את הקרדיט על התפיסה כי הם כבר מזמן אימצו את אמרתו של לואי ה-14 "המדינה זה אנחנו".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה