הקדמה

חברים יקרים, אמר פעם הפילוסוף והסופר הצרפתי וולטר, אשר חי במאה השמונה עשרה "אני לא מסכים עם שום מילה שלך, אבל עד נשמתי האחרונה אלחם על זכותך לומר את דבריך". בצידה של הזכות ל"חופש הביטוי", אותה הביע וולטר במשפט, מסתתרת מאחורי הפרגוד זכות נוספת שאותה תבע - והיא זכותו ל"שינוי דעה." איני יודע כיצד התעצבה אצלכם תפיסת העולם. איני יודע אם האמת שאתם דוגלים בה ומאמינים בה היא זו בדיוק שתמכתם בה לפני שנים ארוכות. אני יודע שאצלי ואצל רבים אחרים תפיסת העולם עברה תהליך ושינוי מבורכים עם השנים. האמת שלי, הערכים שלי גם הם התבגרו, התחדדו והתעצבו עם הזמן. אז אם אתם פתוחים ללמוד ולבחון דעות אחרות? ואם אתם מוכנים ללמד ולהביע דעתכם על נושאים שונים ועל כל דבר שבעולם? אתם מוזמנים להיות אורחיי בבלוג זה, לקרוא ולהגיב ללמוד וללמד (הזינו את כתובת המייל שלכם לקבלת עדכונים). כל אשר אני יודע, למדתי מכם ועד נשימתי האחרונה אלחם על זכותכם ללמד אותי וללמוד ממני...

3.6.2017

מחאת 2017 בדרך - קריאה למפגינים בפתח תקווה לשמור על הסדר ועל אי אלימות


חברים יקרים,

היום יגיעו לפתח תקווה אזרחים ישראלים רבים מכל גוני הקשת הפוליטית אשר עוקבים בדאגה רבה על התרופפות שלטון החוק וערכי הדמוקרטיה, הן בקרב חברי ממשלת ישראל והן בקרב פקידי הציבור - שומרי הסף ובראשם ראש התביעה הכללית- היועץ המשפטי לממשלה.

מכיוון שהתארגנות האזרחים והשתתפותם בהפגנה הינה ספונטנית (קול המון כקול שדי) אין לנו מנהיגות פורמלית אשר יכולה לשלוט ולכוון את הסדר בקרב הציבור אשר ישתתף בהפגנה. 



על כולנו להבין, שעובדת חוסר הארגון תעמוד בעוכרינו ותשמש את המנהיגות המושחתת כדי לצבוע את ציבור המפגינים כ"אנרכיסטים" אשר מבקשים לבצע "פוטש" על הדמוקרטיה הישראלית ועל "נבחרי העם". מצורף להלן הפרסום באתר "מידה" אשר ראש ממשלת ישראל פרסם בדף הפייסבוק שלו כדי להכתים את כל ציבור המוחים אשר אובדן של ערכי ארץ ישראל הישנה והטובה בראש מעייניהם.

כמובן, שאין שקר גדול מכך ומדובר בשיטות פעולה "פאשיסטיות" של הטעיה והונאה אשר מטרתן לפגוע בציבור בעל ערכים ואידיאלים אשר מוכן למחות ולהילחם למען הערכים של דמוקרטיה, חופש ביטוי ושלטון החוק.

לפיכך,כל באי ההפגנה, מתבקשים לשמור על הסדר, להימנע מכל עימות עם המשטרה, להתרכז בכיכר גורן בלבד ולא לנוע לעבר ביתו של היועץ המשפטי לממשלה.

בקרב המפגינים יהיו פרובוקטורים (אשר יגיעו במכוון) ואשר ינסו בכל דרך להלהיט את האווירה ולגרום למהומות כדי להכתים את כל העדה ולשרת בכך את ראש הממשלה וחבר מרעיו.  

אנה הימנעו מהיגררות לכל פרובוקציה והתנהגות לא מכובדת ובדלו עצמכם מכל היחידים והקבוצות הללו אשר ינסו להפריע למהלך התקין של ההפגנה. 

הצלחת המחאה תהיה בניהול מכובד של האירוע ואמירת דברינו בקול רם ונישא ובראש זקוף. אנחנו ננסה להתארגן במקום עם סדרנים כדי לשמור על הסדר ולפיכך הינכם מתבקשים להישמע להוראות הסדרנים.


תודה לכולכם הן על גילוי האזרחות הטובה בעצם ההשתתפות בהפגנה והן על שמירת הסדר הציבורי. 

3 תגובות:

  1. שלום וברכה , אדוני.
    אמרת לא מכבר כי עומדת להתפרסם התפתחות בפרשת תאיר ראדה . מה נסגר עם זה? יש התקדמות?

    השבמחק
  2. קראתי באתר העבודה בהר הכרמלכתבה שלך ,שביבי ייחקר בפרשת הצוללות . דוד לוי, לצערי, שומרון לא נחקר , ושי ניצן אמר שביבי אינו מעורב בתיק המושחת. ביבי שולט על מערכת השלטון לכן לא יהיה כלום . לכל המפגינים ב 2.6. מול בית מנדבלייט . יישר כוח על האכפתיות ומלחמתכם במיגור השחיתות של ראש ממשלתנו.

    השבמחק
  3. קראתי באתר העבודה בהר הכרמלכתבה שלך ,שביבי ייחקר בפרשת הצוללות . דוד לוי, לצערי, שומרון לא נחקר , ושי ניצן אמר שביבי אינו מעורב בתיק המושחת. ביבי שולט על מערכת השלטון לכן לא יהיה כלום . לכל המפגינים ב 2.6. מול בית מנדבלייט . יישר כוח על האכפתיות ומלחמתכם במיגור השחיתות של ראש ממשלתנו.

    השבמחק