הקדמה

חברים יקרים, אמר פעם הפילוסוף והסופר הצרפתי וולטר, אשר חי במאה השמונה עשרה "אני לא מסכים עם שום מילה שלך, אבל עד נשמתי האחרונה אלחם על זכותך לומר את דבריך". בצידה של הזכות ל"חופש הביטוי", אותה הביע וולטר במשפט, מסתתרת מאחורי הפרגוד זכות נוספת שאותה תבע - והיא זכותו ל"שינוי דעה." איני יודע כיצד התעצבה אצלכם תפיסת העולם. איני יודע אם האמת שאתם דוגלים בה ומאמינים בה היא זו בדיוק שתמכתם בה לפני שנים ארוכות. אני יודע שאצלי ואצל רבים אחרים תפיסת העולם עברה תהליך ושינוי מבורכים עם השנים. האמת שלי, הערכים שלי גם הם התבגרו, התחדדו והתעצבו עם הזמן. אז אם אתם פתוחים ללמוד ולבחון דעות אחרות? ואם אתם מוכנים ללמד ולהביע דעתכם על נושאים שונים ועל כל דבר שבעולם? אתם מוזמנים להיות אורחיי בבלוג זה, לקרוא ולהגיב ללמוד וללמד (הזינו את כתובת המייל שלכם לקבלת עדכונים). כל אשר אני יודע, למדתי מכם ועד נשימתי האחרונה אלחם על זכותכם ללמד אותי וללמוד ממני...

28.8.2017

תמיר פרדו – ראש המוסד העיד במשטרה על חשבונות הבנק בפנמה של שרה ויאיר נתניהו


בהקדמה לספר "ימי פומפאיי האחרונים" כתב מתרגם הספר, המשורר אברהם שלונסקי, את המילים "...שפלות ותפארת, רדיפת בצע וחבוב היופי, הנה הם ימי פומפיאה האחרונים על האותות והמופתים של אחרית הימים, כאן יוונות מתנשאת בגוויעתה, חכמת חרטומי מצרים עשויה ורמיה לוכדת נפשות..." דומה כי תיאור זה הינו קולע גם בימים אלו לדמדומיי השקיעה של הדמוקרטיה הישראלית וחורבנה.

לפני כארבעים שנה, ביום 15/03/1977 , חשף העיתונאי דן מרגלית את חשבון הדולרים של לאה רבין. שר האוצר דאז, יהושע רבינוביץ העלה הצעה בפני היועץ המשפטי דאז אהרון ברק לסיים את הפרשה בתשלום כופר ע"י הזוג רבין. בתגובה ענה היועץ המשפטי ברק שאם כך יהיה הוא יעתור לבג"צ כנגד הסדר כזה ובסופו של יום הוגש כתב אישום כנגד לאה רבין, ויצחק רבין כזכור הודיע על התפטרות מתפקידו כראש ממשלה.



אלו היו ימים שמדינת ישראל הייתה דמוקרטיה ואור לגויים. כולם היו אז שווים בפני החוק. מאז זרמו ארבעים שנה של רוע, שחיתות, קלקול המידות, עושק הקופה הציבורית והריסת ארץ ישראל הישנה והטובה. בפעולה משולבת של נבחרי הציבור ושומרי הסף פורקה הדמוקרטיה הישראלית אבן אחר אבן עד שלא נותר ממנה דבר.

וכך, אנו נתבשרנו ממקורותינו האמינים ביותר כי כבר לפני כשנה העיד ראש המוסד דאז - תמיר פרדו, במשטרת ישראל על קיום 2 חשבונות דולרים "בבנק אוף פנמה" חשבון אחד של שרה נתניהו וחשבון שני של יאיר נתניהו וכאשר סכומי הפיקדונות הדולרים בחשבונות אלו הגיעו לסכומים מצטברים של מאות מיליוני דולרים!!! אנחנו כידוע דיווחנו על חשבונות אלו ועל היקפם כבר לפני כשנה.

מה שעכשיו הדהים אותנו היא העובדה שנמסרה לנו ממקורותינו ולפיה ראש המוסד נחקר כאמור כבר לפני שנה על ידי יאח"ה והוא אישר את נכונות פרטי החשבונות הללו והיקפם. אין צורך לציין כי מדובר בכסף שחור שלא דווח ומהווה עבירה על חוק איסור הלבנת הון וזאת על ידי ראש הרשות המבצעת אשר אמור לייצג את שלטון החוק במדינה. שלא כמו במקרה של רבין שם מדובר היה בפיקדון כספי פרי הרצאות שקיבל רבין ועליהם שולם מס כדין, כאן מדובר על העלמות מס בהיקף שמי ישורנו.


ואולם גרוע מכך. שואלים אותנו שוב ושוב "מה אתם רוצים ממנדלבליט הוא הרי עושה את עבודתו". ועל זה יש לומר "עוד עבודה כזאת ואבדנו". אין תהומות גדולים יותר מאשר אליהן הגיע שלטון החוק במדינת ישראל "בעזרתו האדיבה" של אביחי מנדלבליט.




באמצעות טיוח פרשת החשבונות של שרה ויאיר נתניהו בבנק אוף פנמה, כבר מלפני שנה, בשעה שראש המוסד העיד על כך (ולא כעד מדינה שהוא לכאורה בעל עניין) אלא לאור ידיעתו את הדברים במסגרת תפקידו(את הדרכונים הפנמים הוציא המוסד לשרה ויאיר נתניהו). והנה מנדלבליט  במשך למעלה משנה, ובניגוד לדרך הפעולה החוקית והמוכרת הפך את מדינת ישראל להיות מדינת פשע לכל דבר ועניין.

57 תגובות:

  1. היש הוכחה שביבי ידע על קיום חשבונות אלו?
    לא ידעתי, לא שמעתי, לא ראיתי.
    לא היה כלום כי אין כלום.

    השבמחק
    תשובות
    1. ברור. מדבר כמו תקליט. חושב שאם יגיד את זה כמו סיסמת בחירות נאמין לו.

      מחק
    2. צריך לדרוש מבגץ להשהות יועץ המשפטי ולקחת כל תיקי החקירה וחשחשות אחרות תחת חסותה .כי נראה שכל מערכות שילטונית מעורבת בשלל דרכים במעשים פסולים שאחד שומר אל השני בקשר שתיקה ודחיית ביצוע לתיקונם . אני אישית אין לי אמון בכל מה שקשור למערכות ומוסדות המדינה . כי הכול מושתת על רעתם של העם יושב בה לטובת איטרסים .

      מחק
    3. רחמים לא ידע הוא לא ידע

      מחק
    4. האם ראיתם אחד הפושעים בבתי המשפט אומר סליחה אני אשם? האם ראיתם אחד מעורכי הדין בבתי המשפט אומר הלקוח שלי אשם ואני אשתדל לעזור לו?
      לפי עורכי הדין כל הנשים שעברו אונס לא נאנסו אלא עשו זאת מרצונם. לפי עורכי הדין כל הרוצחים הם אנשים הגונים שסתם נטפלים אליהם. יבוא ויסביר נתניהו למה התקשורת לא נטפלה לרובי ריבלין. יבוא נתניהו ויסביר למה התקשורת לא נטפלת לבני בגין. יבוא ויסביר נתניהו למה ילדיו של רבין לא זכו לאבטחה לא בארץ ולא בחו"ל.

      מחק
    5. איך יגיב הכותב (את המאמר הזה )או איך יגיבו הקוראים אם רשות המיסים מודעת לעצם קיומו או קיומם של חשבונות בנק אלו ? (ומיסים שולמו כדין ) הרי ראש הממשלה אדם נבון. והרי רשות המיסים אם מודעת לעצם החשבון הזה לא תפרסם זאת ברבים , כי זה עניין פרטי וכל אזרח בישראל יכול לשמור את כספו בכל מקום שיחפוץ , אנחנו מדינה דמוקרטית
      איך יגיבו אז הקוראים ? ?

      מחק
    6. לידיעת כל המתקיפים שקופצים על כל מילה הנאמרת על ידי מתנגדי בנימין נתניהו ובני משפחתו:
      יש חוק במדינת ישראל שמותר לכל אזרח במדינה הנהדרת הזו להחזיק בחשבון מטבע חוץ בכל מקום בעולם וכמה כסף שיעלה בדעתו להחזיק שם!
      ותאמינו או לא, ראש ממשלתנו ומשפחתו הם אנשים מאד חכמים ונבונים ואף אחד מהם לא ינסה להעביר כספים לא חוקיים לחשבונות בחו"ל!!!

      מחק
  2. אין כלום כי לא היה כלום. ח...ח...ח...ח לא כולם מטומטמים

    השבמחק
    תשובות
    1. לא כולם אבל הרבה הרבה

      מחק
    2. לצערי כמו שזה מתנהל כנראה כולנו מטומטמים לא יכול להיות שיש כל כך הרבה ו עדיין אין כלום,אנחנו המטומטמים! ,מה שמפליא ביותר איך? איך עדיין הדברים לא נסגרים למה אין מרתון של חקירה זה חייב להסתיים יש יותר מידי אנשים מעורבים שבינתיים נהנים מ תפקידים ושררה בזכות שתיקתם וחיפוים, זה חייב להסתיים!!!

      מחק
  3. דוד, מה עם התפטרות נתניהו? עברו יותר מ"כמה ימים"...

    השבמחק
  4. מדהים. אם אמת - אי אפשר לעבור לסדר היום ללא פעולה ראויה
    אם פייקניוז - היכן תביעה מנתניהו׳ס שמכירים היטב את הדרך לביהמ"ש?

    השבמחק
  5. מאות מיליוני דולרים!!!!! 'המלך' לא עירום. זה העם עירום. המלך לבוש הייטב. בושה של ראש ממשלה

    השבמחק
    תשובות
    1. אם זה היה נכון היו מזמנים את יאיר לחקירה , כי הוא לא חסין ואין צורך לקבל את אישור היועץ המשפטי.

      מחק
    2. תראו אם יש חשבון כזה גדול בבי פשוט לא ראה כי לא היה כלום,( נו מה זה כמה מיליונם ? נו באמת מה אתם רוצים)!!!!!!

      מחק
  6. הבן של ביבי היה חזיר גם בבה"ד 13 חי כמו מלך באו אספו אותו בשקט והחזירו אותו לבסיס, הוא היה דובר צה"ל.
    הם רוצים לחרבן על המדינה ואז לברוח לאי בודד ושם להשתמש בכול הכסף השחור.( פנמה, שווייץ, ארה"ב וכדומה.. )

    השבמחק
  7. חכו חברים , זה עדיין לא אומר כלום .
    נמתין עו"ד טיפה בסבלנות, אולי באמת אין כלום ?

    השבמחק
  8. הייתה פעם כתבה על נסיעותיו של יאיר לארצות רחוקות עם מעטפות כסף להפקידם בבנקים זרים,ואך ששרה דברה על ליבו של ביבי שיחוס על בנם ויאט את המרוץ המטורף הזה

    השבמחק
  9. איזה כייף בפנמה. גם אני רוצה.

    השבמחק
  10. מחכים למדינה 2000 שנה והורסים אותה תוך כמה שנים-

    השבמחק
  11. לא יודע לא שומע לא מבין. הכי טוב להציג עצמך כמסכן הקטן שלא יודע מה קורה אצלו בבית מתחת לאפו. נו בחייך ביבי אתה הרי הכל יודע!!

    השבמחק
  12. פוסט ישן מלפני שנה!!!! אין תביעת לשון הרע אולי נכון אולי לא..

    השבמחק
  13. הבנדיטים של הליכוד ימשיכו להצביע לו ובסיוע הבית היהודי הוא ימשוך עוד שנים רבות

    השבמחק
  14. כמובן ש... לא היה כלום אין כלום ולא יהיה כלום וביבי בטח לא יודע כלום...

    השבמחק
  15. פייק ניוז תאכלו אותה מהמלעיטים אותכם...חבורת בטלני מוחין..

    השבמחק
  16. בלי הוכחות זה שמועה

    השבמחק
  17. אם זה נכון מאות מיליוני דולרים זה רעידת אדמה ואם לא נכון אז למה המישפחה הקיסרית לא תובעת דיבה ואם גם פה מנדלבליט מתמהמה אז אכלנו אותה חזר בלי ווזלין איכסה מדינה

    השבמחק
  18. 1. מעניין אותי מי המקורות שלך.
    2. מעניין אותי איך עדיין לא קיבלת תביעת לשון הרע, מזוג התובעים הסדרתיים
    3. איך ידועים לך דברים שעיתונאים מקצועיים - רביב וכספית לא יודעים או לא מפרסמים

    אני יכול להאמין הכל על הזוג המלכותי, אבל אני לא יודע אם אני רוצה שכל דבריך יהיו אמת ואז באמת הלכה המדינה או שאני רוצה שהכל יהיה מומצא כדי איכשהו להאמין שיש תקווה ליושרה השלטונית

    השבמחק
  19. דרושה הוכחה חותכת .ןאם נכון הדבר יש למצות בחומרה יתרה את הדין

    השבמחק
  20. אחרי כל המגיבים הנ"ל מה נשאר עוד להוסיף !? : מדינת ישראל חייבת להשתחרר מהמשפחה "הקיסרית" המושחטת כולה ביבי+שרה+יאיר+קאיה וגם משאר "המלקקים" שצמודים להם, אבל יש ציבור "עיוור" גדול שממשיכים לתמוך בהם ואני במצב של "תוהו ובוהו וחושך על פני תהום"‼‼‼

    השבמחק
  21. דוד לוי, כעורך דין אתה וודאי יודע שעצם החזקת מטבע זר בחו"ל לפני 40 שנה ע"י לאה רבין היתה עבירה פלילית. (אלו היו ימים של כלכלה מפגרת ובוודאי לא אור לגויים, כדבריך). כיום לעומת זאת, הכלכלה שלנו מתקדמת ומפותחת ומותר להחזיק מטבע זר בחו"ל ללא הגבלה. להוציא את הסכומים שבהם נקבת (שיתכן שהם מצוצים מהאצבע) ואם דווח עליהם או לא, הרי להחזיק כיום חשבונות בנק בפנמה מותר ליאיר ולשרה, לך ולי.
    יחזקאל מסנברג, עו"ד.

    השבמחק
    תשובות
    1. אתה מנסה לגמד את שאלת מקור הכספים וכן את השאלה אם דווח עליהם אם לאו, שזו עשויה להיות עבירה פלילית עיקרית.

      מחק
    2. החזקת החשבון אינה הבעיה אלא מהיכן יש לטיפוסים הללו מאות מיליוני דולרים. אמא'לה.

      מחק
    3. השאלה היא באמת מאיפה מקור הכסף הרב שיש להם,חוץ מזה איך ליאיר יש חשבון תפוח כאשר הוא לא עובד איך הכסף הזה הגיע לחשבונו ? ואם נכונים הפרטים מדוע לא מציפים אותם ,כספית ודרוקר עושים כמיטב יכולתם וזה לא אומר שהם מגיעים לכל הפרשיות של נתניהו - עבודת קודש הם עושים למען הציבור ובנוסף הם גם מאוימים ולא תמיד זה קל להם

      מחק
    4. עוכר דין יחזקאל מדוע אתה מתעלם מהפיל הענק שנמצא בחדר?! מהיכן יש לאדם שרוב חייו הבוגרים שימש בתפקידים של עובד מדינה מאות מיליוני דולרים??? פאקינג מהיכן???

      מחק
    5. אז היום אנחנו אור לגויים ומדינה לא מפגרת? גם אז כמו היום:למקור הכסף יש משמעות.אתה כאזרח נשאל על כל העברה של כסף מה מקורו/מטרתו.

      מחק
  22. אין בושה פעם היו מתפטרים על פחות .כל כך הרבה פרשיות ואין דין .אין בושה .כל כך הרבה אנשים מכובדים מאשימים .

    השבמחק
  23. חבטרת הזויים שכמותכם.
    מאמינים שראש ממשלה בישראל הוא או בני משפחתו יכולים להחזיק מאות מליוני דולרים בחו"ל או בארץ מבלי שהרשויות יודעות ומטפחות בענין? איפה דרוקר בענין? איפה אחדד יניב? איפה רפי רותם? אם הם לא מופעים בכל מהדורות הידשות והאקטואליה אז כנראה שזה עוד פייק ניוז.
    הזויים כבר אמרתי ? בזויים גם.

    השבמחק
    תשובות
    1. אם קראת את הפוסט נאמר בו שתמיר פרדו דיווח למשטרה על החשבונות הללו. כלומר יודעים. השאלה היא: מה עושים עם הידיעה הזאת.
      בנוסף= שים לב עד היום לא הוגשה שום תביעת דיבה על הנאמר באתר זה בשנים האחרונות. והמבין יבן....

      מחק
    2. כל העולם ואישתו יודעים – הנה לינק לדיון על זה במ–ל–י–א–ת ה–כ–נ–ס–ת
      http://www.kikar.co.il/204354.html
      תעשה גוגל: אראל מרגלית חשבונות פנמה.

      מחק
  24. כל כך הרבה האשמות , כל כך הרבה הוכחות וחקירות , לא יכול להיות עשן בלי אש
    הדג מסריח מהראש שהוא כבר רקוב לגמרי , אז מה הפלא שבתי הכלא שלנו אירחו פושעים , מושחתים כמו דרעי שחזר כמו רוב הפושעים לגנוב מכספי הציבור , רשות בתי הסוהר דורשים לבנות כל 4 שנים בית סוהר חדש , מה הפלא למושחתי הצמרת אין כבר מקום בקיימים הגיע הזמן לשפוט אותם ולא לסחוב ולזלזל בציבור הבוחרים , שבתי המשפט יחליטו אשם או זכאי אבל שיחליטו !!!!!!!
    גידי

    השבמחק
  25. כיכר העיר מחכה לכולם

    השבמחק
  26. לא יכול להגיב כי בא חי להקיא

    השבמחק
  27. למה בכלל קיבלו דרכון של מדינה אחרת ? לאיזה מטרה ?
    ואם הרווחו הכסף ביושר למה לשלוח לחו"ל ?
    הזכיר לי את מזבדות הכסף של
    צייאושסק שליט רומניה כאשר קיבלו אלפי דולרים עבור כל אזרח רומני שהיטירו לו להגר למערב
    אלה היו כבפי פידיון עבור יהודים

    השבמחק
  28. בכל עשן יש אש משפחת נתניהו דוגמא רעה לעם ישראל בכל הליכותיה וכמובן כל הסובבים אותם שרת התרבות דוד ביטן אנשים קטנים בלי טיפת תרבות ארזו את החבילה הזאת והעיפו אותם כמה שיותר רחוק .

    השבמחק
  29. להפיל ראש ממשלה בגלל כמה דולרים זה לא דמוקרטי. פח

    השבמחק
  30. למה אומרים שיאיר נתניהו מתבטל? להיות גובה של המאפיה המשפחתית, לנסוע לפנמה ולהפקיד, לפי גובה הסכומים, זה תעסוקה מלאה

    השבמחק
  31. מעניין מדוע אין תביעת דיבה נגד הכותב. כי היה יש ויהיה.

    השבמחק
  32. גועל נפש ולמה לא קמה מהומה איך יכול להיות שציבור כול כך גדול שותק גועל נפש

    השבמחק
  33. זה כיף לנקות את המצפון עם שורה בתגובות למאמר.
    אם זה באמת כל כך חשוב לך, לכם, למה זה נגמר בהקלדה??
    למה בהפגנות המחאה בפתח תקווה מגיעים בקושי כמה מאות מפגינים, רובם קשישים??
    כלום לא יקרה כל עוד לא יצאו המונים לרחובות ולצמתים.
    עד אז לא היה כלום ואחרי זה באמת לא יהיה כלום.

    השבמחק
  34. גנבים וחוצפנים

    השבמחק
  35. זאת הוכחה במידה והיא נכונה כי ראש ממשלתינו יודע כי זאת הקדנציה האחרונה שלו והכין לו ארץ מקלט אך תבל שהוא גורר את כל הליכוד איתו

    השבמחק
  36. כיצד אישה המשתכרת ברבע משרה 4500 ש"ח בעיריית ירושלים יכולה לצבור מליוני דולרים שלא נדבר על מאות מליוני דולרים. וכיצד בנם של הזוג נתניהו שמעולם לא עבד בחיו יום אחד צבר מאות מליוני דולרים. אם ישנה ראיה נוסםפת מלבד דברי עו"ש דוד לוי? אם יש ממש בדברים בפנינו רה"מ המושחת ביותר והעבריין ביותר שקם לעם ישראל אשר בזז לעצמו כמו סולטנים רוזנים ו נסכי המפרץ הפרסי ובמדינות ערב עושר לו ולבני משפחתו. ודינו לשבת בכלא עד אחרון ימיו.

    השבמחק