הקדמה

חברים יקרים, אמר פעם הפילוסוף והסופר הצרפתי וולטר, אשר חי במאה השמונה עשרה "אני לא מסכים עם שום מילה שלך, אבל עד נשמתי האחרונה אלחם על זכותך לומר את דבריך". בצידה של הזכות ל"חופש הביטוי", אותה הביע וולטר במשפט, מסתתרת מאחורי הפרגוד זכות נוספת שאותה תבע - והיא זכותו ל"שינוי דעה." איני יודע כיצד התעצבה אצלכם תפיסת העולם. איני יודע אם האמת שאתם דוגלים בה ומאמינים בה היא זו בדיוק שתמכתם בה לפני שנים ארוכות. אני יודע שאצלי ואצל רבים אחרים תפיסת העולם עברה תהליך ושינוי מבורכים עם השנים. האמת שלי, הערכים שלי גם הם התבגרו, התחדדו והתעצבו עם הזמן. אז אם אתם פתוחים ללמוד ולבחון דעות אחרות? ואם אתם מוכנים ללמד ולהביע דעתכם על נושאים שונים ועל כל דבר שבעולם? אתם מוזמנים להיות אורחיי בבלוג זה, לקרוא ולהגיב ללמוד וללמד (הזינו את כתובת המייל שלכם לקבלת עדכונים). כל אשר אני יודע, למדתי מכם ועד נשימתי האחרונה אלחם על זכותכם ללמד אותי וללמוד ממני...

22.10.2017

הטבח בלאס וגאס – התכנון המקורי - פיגוע הגדול מהפיגוע במגדלי התאומים! האם הסייבר הינו "הנאציזם" של ימינו המאיים על שלום העולם בזמן שהוא ישן?


חולשת הרפובליקה הוואימרית הסיבה לעליית הנאציזם
אחת הסיבות, שכולנו יודעים, לעליית הנאציזם, הייתה חולשתה של הרפובליקה הואימרית. דהיינו אותו סעיף בחוקת וואיימר (סעיף 48) אשר התיר לנשיא הרפובליקה, בשעת חירום, לפטר את ראש הממשלה ואף לפזר את הפרלמנט, דבר שנוצל כידוע על ידי הצורר הנאצי.

האם העולם כיום משול למגדל בבל בנושא הפיקוח על הסייבר?
ספק אם קוראי בלוג זה יודעים כי למעשה כיום האנושות מצויה בכל האמור לגבי השימוש בסייבר בעידן של מגדל בבל. דהיינו כל איש, ארגון ומדינה יכולים לעשות ככול העולה על רוחם בשימוש בסייבר לרבות ביצוע מעשי טרור קולוסאלי, וזאת בשעה שמדינות העולם שקועות ב"תרדמת" לא מובנת, ונמנעות מלסכם ביניהן על הגבלות למניעה שימוש בסייבר על ידי פרטים וארגונים.

כוונת המפגעים בלאס וגאס- פיצוץ מכלי הדלק ואלפי הרוגים
ואיך כל זה מתחבר לפיגוע שנעשה בלאס ווגאס? ובכן למי שעדיין לא יודע מטרת המפגעים בלאס ווגאס הייתה פיצוץ מכלי הדלק שעמדו בסמיכות ל20,000 איש שהשתתפו בפסטיבל שנערך במקום. למזלם של המשתתפים לא הצליחו הכדורים לחדור את מכלי הדלק הענקיים אשר הכילו עשרות אלפי ליטר של דלק סילוני.
מי ששירת בחיל רגלים בצה"ל מכיר את אפקט הפיצוץ העצום של מיכל בנזין של 20 ליטר בנזין (פוגז). צא ולמד מה היה קורה בלאס וגאס אם הטרוריסטים היו מצליחים לפוצץ את שני המיכלים. אם במגדלי התאומים נהרגו כ-3,000 איש כי אז יש להניח שבמקרה כאמור הטבח היה עלול להיות גדול פי כמה וכמה.

שוק הסייבר הפירטי משגשג וארגוני הטרור מתגאים בכך
מי שקרא בעיון את הכתבה שלעיל בעיתון מעריב מצא את הקישור לידיעה ולפיה כבר ביוני 2016 הודיע הארגון דאע"ש שבכוונתו לבצע פיגוע כנגד אזרחים בלאס וגאס ובסאן פרנסיסקו.
בפוסט הקודם שהעלנו בבלוג זה ביום 05/10/2017 העלנו את הנתונים על יכולות הסייבר הגבוהות של ארגון כמו דאע"ש ואף ציינו בצער את העובדה שהשוק העולמי של הסחר בתוכנות סייבר מסוכנות וזדוניות פורח וצומח ללא כל הגבלה, כאשר מדינת ישראל לוקחת חלק פעיל בשיווק המשגשג בתחום זה אשר מן הסתם פירותיו גולשים אל ידי כל ארגוני הטרור בעולם כפרי בשל.

הנשיא טרמפ לא חשף את המגה פיגוע שנמנע כדי לא לפגוע בתיירות
משום מה הנשיא טרמפ החליט כי על מנת שלא לפגוע בתיירות העולמית ללאס וגאס עדיף היה שלא לחשוף את התוכנית המקורית של ארגוני הטרור אשר היו אחראים לבצוע הפיגוע בלאס וגאס, אשר אם היה מצליח, היה עולה פי כמה וכמה על מספר הנפגעים בפיגוע שהתרחש במגדלי התאומים.

העדר פיקוח על הסייבר – מסירת "המפתחות" לידי ארגוני הטרור
אלא שנראה שמדיניות זו של הימנעות מהתמודדות אמריקאית וכלל עולמית להגבלת זליגת בסייבר ועריכת הסכמים בין לאומיים להגבלת השימוש בו וחסימתו, משתלבת בגישה העולמית הכללית השלטת של העדר כל פיקוח. את המחיר לגישה זו של העדר כל פיקוח, תצטרך האנושות לשלם במחיר של כאוס, מעשי טבח ורצף של פיגועים בשנים הקרובות אשר אותם קשה אפילו לדמיין היום.

הגבלות על "משמרות המהפכה" – כפי הנראה קשורות לפיגוע
הפעולה הממשית היחידה בה נקט הנשיא טרמפ, בתגובה לפיגוע בלאס וגאס, הייתה הטלת הגבלות על משמרות המהפכה ואשר יש להניח שהן היו קשורות בצורה זו או אחרת לפיגוע הנ"ל שאם לא כן לא היה טרמפ מסכן את הסכם הגרעין עם איראן שאותו הוא נמנע לבטל, כדי שלא לזרוע אנרכיה כתוצאה מכך שמדינות לא מכבדות הסכמים בין לאומיים.
וכך, בשעה שהעולם ממקד את יהבו בבלימת הגרעין, הן מדינות קיצוניות כאירן והן ארגוני טרור כגון "משמרות המהפכה וארגוני טרור אחרים מפתחים את יכולות הסייבר שלהם ללא כל הגבלה.

העוזר הבכיר של סגן מפקד משמרות המפכה – טרוריסט עם רקורד מוכח
מי שמשמש כעוזרו הבכיר של סגן מפקד משמרות המהפכה קאסם סולימני האחראי על ייצוא המהפכה לעולם המערבי בדרך של פיגועי טרור הינו מהאדי אל-מוהנדיס, שהינו טרוריסט עם רקורד של עשרות פיגועים ביניהם הפגוע בשגרירות ישראל בארגנטינה בה נהרגו כזכור 85 בני אדם.

האינטרס של משמרות המהפכה בפיגוע בלאס וגאס –פיצוץ הסכם הגרעין
האינטרס של משמרות המהפכה בסיוע או בביצוע של הפיגוע בלאס וגאס עולה מתוך רצונו של הארגון משמרות המהפכה ל"פוצץ" את הסכם הגרעין עם האמריקאים. זאת ועוד, ייתכן אף שהארגון העדיף כי את הקרדיט ייקח ארגון דאע"ש, במיוחד נוכח העובדה שהפיגוע המתוכנן המקורי לא הצליח, בין אם דאע"ש היה שותף לביצוע ובין אם כלל לא היה קשור אליו.


תא"ל (מיל) ניצן נוריאל ניבא את הפיגוע בלאס וגאס שלושה חודשים קודם
במאמר של תא"ל (מיל') ניצן נוריאל, לשעבר ראש המטה ללוחמה בטרור, על הצורך להתכונן למה שיביא יום שאחרי הניצחון על המדינה האסלמית של דאע"ש כתב המחבר ביום 02/07/2017 ממש כמו נבואה, כי העולם עומד להיכנס לתקופה רגישה ומסוכנת בה ארגוני טרור קיצוניים כמו משמרות המהפכה ואל קעידא ינסו להיכנס לוואקום שתשאיר המדינה האיסלאמית המפרפרת. ממש כאילו חזה הכותב את הפיגוע בלאס וגאס, שלושה חודשים קודם לכן, כתב המחבר במאמרו כי נראה ש"ההוראות לייצר גלי טרור כבר ניתנו".

למי שמעוניין לדעת יותר על הקשר שבין סייבר וארגוני טרור והפוטנציאל של ארגוני טרור לחולל כאוס כי אז הוא מוזמן לקרוא את מאמרו של יניב לויתן במגזין "ביטחון לאומי" בשם - "רעיונות חזקים יותר מפצצות": השימוש ב"מבצעי מידע" בעימות מול גרילה". בצטטו את אחד המומחים בתחום כותב המחבר במאמרו על השפעת המידע על יכולות גופים וארגונים "פיסת מידע קטנה עלולה להמיט שואה".

מדוע נמנע העולם החופשי מהסדרת הסייבר בחקיקה בין לאומית?
מדוע אם כן נמנע העולם החופשי מעריכת הסכמים והליכי חקיקה בין לאומיים אשר יבטיחו את שלומו של העולם מפני זליגת תוכנות סייבר זדוניות לידי ארגוני טרור ולידי מדינות המבצעות פשעים נגד האנושות. יצירת הסכמים בין לאומיים יכולים כידוע לחסום כל שימוש פירטי בסייבר על ידי גופי טרור ופרטים לא מוסמכים כאמור ואף למנוע שיווק תוכנות כאמור?

הסדרת הסייבר בחקיקה בין לאומית תגביל את יכולת הממשלות בסייבר
 בעניין זה מתחבר נושא המאמר לבלוג זה. דומה כי מערכות השלטון של המדינות המערביות והדמוקרטיות אינן רוצות ל"אבד" מכוחן לחדור למחשב של כל אזרח וכל גוף בארץ ובעולם. יכולות אלו מעניקות למערכות השלטון השונות ברחבי הגלובוס תחושת כוח ושליטה בלתי מוגבלים שנועדו לכאורה לשמירת הביטחון המדינתי אך בפועל משמשים לביצור מוטת השליטה של השלטון אגב פגיעה בעקרונות הדמוקרטיה ובזכויות הפרט לרבות פגיעה בזכויות כלכליות.

שליטת הממשלות בסייבר ללא חקיקה בין לאומית – מסירת השליטה בעולם לטרור
 החשש מהגבלה של כוחות אלו המצויים בידי מערכות השלטון המדינתיות, על ידי הסדרת חקיקה והסדרים בין לאומיים, מונעים ממדינות המערב להידרש לנושא. למעשה מדובר באשליה אופטית מוחלטת כי בדיוק אותן יכולות נמסרות בכל יום לידי האויבים המסוכנים ביותר של העולם החופשי – קרי ארגוני טרור וארגוני פשיעה אשר משתלטים על חיינו, קובעים את גורלנו ומתכננים לנו ממש בעצם ימים אלו מגה פיגועים אשר יפגעו בנו בדיוק ברגע שלא נצפה לו.


השאלה הנכבדה היא  האם אנו זקוקים למגה פיגועים או חלילה לשואה עולמית שנייה (עריכת מספר מגה פיגועים במקביל) על מנת שמדינות העולם יתעוררו וידאגו בעוד מועד ובאמצעים פשוטים יחסית לשלום העולם?! 

תגובה 1:

  1. ברוך שובך מר לוי כבר התחלתי לדאוג....
    אנא לאור השקט המדאיג בתקשורת בעניין ביבי .אנא תעדכן אם יש בידיך עידכונים.
    אמרת שביבי כבר התפטר אך דבר לא קורה...
    סייבר עולמי מדאיג אך הישארותו של ביבי בשילטון הורסת דברים מדי יום
    תודה

    השבמחק