הקדמה

חברים יקרים, אמר פעם הפילוסוף והסופר הצרפתי וולטר, אשר חי במאה השמונה עשרה "אני לא מסכים עם שום מילה שלך, אבל עד נשמתי האחרונה אלחם על זכותך לומר את דבריך". בצידה של הזכות ל"חופש הביטוי", אותה הביע וולטר במשפט, מסתתרת מאחורי הפרגוד זכות נוספת שאותה תבע - והיא זכותו ל"שינוי דעה." איני יודע כיצד התעצבה אצלכם תפיסת העולם. איני יודע אם האמת שאתם דוגלים בה ומאמינים בה היא זו בדיוק שתמכתם בה לפני שנים ארוכות. אני יודע שאצלי ואצל רבים אחרים תפיסת העולם עברה תהליך ושינוי מבורכים עם השנים. האמת שלי, הערכים שלי גם הם התבגרו, התחדדו והתעצבו עם הזמן. אז אם אתם פתוחים ללמוד ולבחון דעות אחרות? ואם אתם מוכנים ללמד ולהביע דעתכם על נושאים שונים ועל כל דבר שבעולם? אתם מוזמנים להיות אורחיי בבלוג זה, לקרוא ולהגיב ללמוד וללמד (הזינו את כתובת המייל שלכם לקבלת עדכונים). כל אשר אני יודע, למדתי מכם ועד נשימתי האחרונה אלחם על זכותכם ללמד אותי וללמוד ממני...

4.2.2018

קיצור תולדות המאפיה השלטונית בישראל וחדשות מעודכנות לעתיד הקרוב.(חלק ב)

איך ומתי השתלט הפשע המאורגן באמצעות מחשבים וסייבר על המדינה?
איך ומתי קרה שהפשע המאורגן השתלט באמצעות פשעי מחשב על מדינת ישראל, על מערכות חייה ולרבות מערכת החוק? בשנת 1996 רץ בנימין נתניהו, בבחירות לכנסת, לראשונה בראש מפלגת הליכוד. אחד התורמים של נתניהו היה המיליארדר שלדון אדלסון. הייתה זו תחילתה של ידידות נפלאה אשר חרצה את גורלה של הדמוקרטיה הישראלית. הצעד הבא המשמעותי של נתניהו אשר יצק תוכן לידידות זו היה מינויו של נתניהו לשר אוצר בתחילת שנת 2003 בממשלת שרון.


מדינת ישראל מובילה בעולם בייצור אמצעי סייבר (10% מהשוק העולמי)
מתי בדיוק קרה המהלך הפרקטי המרכזי אשר בו מדינת ישראל נפלה בשבי המאפיה הישראלית, אשר אין כלל עוררין היום בעולם שהינה המתחוכמת החזקה והאכזרית ביותר בעולם, ועל כך תעיד העובדה שמדינת ישראל הפכה לספקית תוכנות הזדון המובילה בעולם והיקף ייצוא הסייבר, אשר מהווה נשק לכל דבר ועניין מגיע לכ- 6 מיליארד דולר בשנה ומהווה כ-10% מהיקף עסקאות שוק הסייבר העולמי.
מינוי נתניהו כשר אוצר ב-2003  קו פרשת המים בהשתלטות המאפיה
ולשאלה שנשאלה לעיל, הרי שהמועד בו נפלה מדינת ישראל לידי המאפיה היה השנה בה מונה נתניהו לשר אוצר בממשלת שרון. בשנה זו, 2003, איחד נתניהו את אגף מע"מ עם מס הכנסה והקים את רשות המיסים, תוך שהוא מביא את ראשי מע"מ איתן רוב וזאב פורת – אשר היו "מושחתים מהיסוד" ומחוברים למוקד הפשע המאורגן של עו"ד מיכה גבאי. בשנה זו, 2003 , התייצב גם שלדון אדלסון כדי לגבות את "התמורה להשקעה ("התרומה") שתרם לנתניהו בשנת 1996.

התכנית של אדלסון – השתלטות על חברת תוכנה ובאמצעותה על כל מכרזי  המחשוב של המדינה
התכנית של שלדון הייתה לרכוש חברת תוכנה רצינית, לעבות אותה באמצעות רכישות של חברות נוספות ול"התלבש" על רוב מכרזי המחשוב של המדינה ותוך ניצול קיומו של שר אוצר "מכוחותינו" אשר ידאג "להעדפה מתקנת" בתוצאות המכרזים. ואכן הפור נפל על חברת "טלדור מערכות מחשבים בע"מ" של אשר בהרב.
החברה שנבחרה על ידי אדלסון – "טלדור" של אשר בהרב
הבעלים המוכר – בהרב התחייב להמשיך ולשמש כמנכ"ל בחברה שנרכשה על ידי חברת DBSI  של שלדון, ואשר מניותיה הוחזקו על ידי אנשי קש מטעמו, ברק דותן ויוסי בן שלום,  וזאת כדי למנוע רעשי רקע מיותרים. יחסי הבעלים אדלסון ובהרב- המנכ"ל והעבודה הצמודה בין השניים היוו תחילתה של "ידידות נפלאה" אשר בעקבותיה בהרב נדרש "לדגל" בשנת 2006 לניהול  העיתון "ישראלי" של אדלסון ובהמשך ניהול של "ישראל היום".
טלדור בולעת חברות בזו אחר זו ומשתלטת על כל מכרזי הממשלה
החל משנת 2003 החלה טלדור ל"בלוע" חברות בזו אחר זו תוך שרוב מכרזי המחשוב של מדינת ישראל  זורמים אליה והיקף הכנסותיה מגיע ל500 מיליון ₪ בשנה ויותר. זאת ועוד במסגרת רכישותיה התפרסה טלדור לתחום הפעילות אשר היה חשוב לה מכל והוא תחום הסייבר והמודיעין אשר מאפשר איסוף נתונים אצל משתמשי קצה (האח הגדול).
הייעוד העיקרי של טלדור והחברות הבנות השתלטות עויינת על מדינות
 באופן האמור, הגם שטלדור הגיעה להכנסות משמעותיות של יותר מחצי מיליארד ₪ שנה, הרי שהייעוד העיקרי שלה ושל החברות הבנות היה לייסד את התשתית ל"ממלכת הסייבר הראשונה" של הפשע המאורגן העולמי המבוססת על "הראש היהודי" אשר ממציא לנו פטנטים וטכניקות סייבר מתקדמות, אשר מאפשרות למשתמשים שליטה מרחוק על מערכות ומדינות שונות וביניהן ישראל וארצות הברית והכול באמצעי סייבר.
החברה הפרטית "טלדור" שולטת באופן מלא בכל הרשויות ובכל אזרח
ואולם, מי שסבור שחברת "טלדור" הסתפקה בתוכנות  זדון לצורך שליטה פרטנית על כל אזרח וכל גוף במדינה הרי שהוא טועה טעות מרה. חברה זו באמצעות העדפתה במכרזים ממשלתיים וציבוריים הפכה למפעילה ולמנהלת של כל מערכות המיחשוב החשובות במדינה: משרדי ממשלה, בתי חולים, קופות חולים,בנקים, הוצאה לפועל, משטרה, אוניברסיטאות, מערכת החינוך, בתי הדין, חברות ביטוח ועוד ועוד. מי שיכנס לקישור המצורף ורק יעיין בכותרות המשנה של זכיית החברה ברוב מכרזי המחשב במדינה יוכל להתרשם כי יכולה של החברה לחדור לכל נתון של כל אזרח במדינה היא פשוט במרחק לחיצת כפתור. זוהי למעשה מהותה של המאפיה של שנות האלפיים אשר יכולה ברשות ובסמכות לשלוט בחיינו.

בחלק ג נתייחס בין היתר :
"השער" שקיבלה "טלדור" למחשב ועדת הבחירות המרכזית
האם היו התראות של שומרי הסף על השתלטות הפשע המאורגן על חיינו?
סגן ניצב גדי אשד ב- 2006  הפשע המאורגן יהפוך לאיום אסטרטגי
היכן היו כל שומרי הסף המסורתיים אל מול השתלטות המאפיה על המדינה
מדינת ישראל מסרבת  להיצטרף לאמנת בודפסט להגנה מפשעי סייבר

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה